Aukcje za 10 groszy
   Imieniny: Celiny i Walerego
   STRONA GLÓWNA    ARTYKULY    OGLOSZENIA DROBNE    FORUM    GALERIA ZDJEC    KATALOG WWW    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
  MENU
· Artykuły
· Dopisz Artykuł
· Ogloszenia drobne
· Reklama
· Katalog WWW
· System punktowy
· Twoje konto
· Zaproś sąsiada
· Szukaj w serwisie
· Listy maillingowe
· Giełda podręczników
· Kalendarz wydarzeń
· Galeria zdjęć
· Wwwizytówki
· Kontakt, pytanie

Moja dzielnica:
· Mapa dzielnicy
· Rozkład jazdy ZTM
· Książka telefoniczna

Zdjęcia Satelitarne:
· Omap
· Google
· Kolejka w Urzędzie Dzielnicy Bemowo

Usługi:
· Webdesign

  WWWIZYTÓWKI
Wojskowa Akademia Techniczna

Opieka kardiologiczna przez telefon 24h

Zamów Wwwizytówkę....

  KTO JEST ON-LINE?
Witaj, Gość
Pseudonim
Hasło

Zarejestruj się.
Jako użytkownik serwisu możesz więcej, np. zobaczysz kto jest on-line, ilu jest użytkowników, ...

ARTYKUŁY

TARGI MOTOR BIKE SHOW -TYM RAZEM NIE NA BEMOWIE!
Z Gazety Wyborczej/Stołecznej Autor: geoda

Bogactwo marek i modeli, motocykle sportowe, ścigacze i crossówki oraz pełne wdzięku klasyki prezentowane podczas pokazów zadowolą spragnionych nadchodzących nowości motocyklistów.
Na targach wystawiać się będzie niemal setka renomowanych firm, które na swych stoiskach zaprezentują efekty pracy biur projektowych, nowoczesne technologie oraz wiodące trendy. Najwięksi wystawcy, jak Suzuki, Yamaha, KTM, Aprilia czy Ducati, ale i firmy mniej znane szykują wiele atrakcji dla zwiedzających. Nie zabraknie długo oczekiwanych premier oraz ciekawostek takich jak amerykańskie quady Polarisa czy modeli hiszpańskiego producenta jednośladów firmy Gas Gas.
Aranżacja powierzchni hali Torwar to ogromne wyzwanie nie tylko dla wystawców, ale i dla organizatora - firmy Cardinall. Na potrzeby Motor Bike Show na Łazienkowską trafiło ponad 400 ton elementów budowlanych i konstrukcyjnych, ponad 2 tys. reflektorów i 5 km kabli elektrycznych. To imponujące, biorąc pod uwagę to, że pierwszy Motor Bike Show zaczynał się od prezentacji 35 motocykli na warszawskim Służewcu. W trakcie trwania targów przyznane zostaną również polskie "motocyklowe oscary" - czyli Grand Prix Motor Bike, które zostaną przyznane w kategoriach: Firma Roku, Dealer Roku, Sportowiec Roku oraz Najbardziej Zasłużony w Rozwoju Motocyklizmu w Polsce. Na Torwar można wybrać się z dziećmi, ponieważ i dla nich znajdzie się coś interesującego. Firma Cobi zademonstruje miniaturki skuterów i motocykli napędzanych silnikami elektrycznymi. Na takich właśnie skuterkach i minimotocyklach swoją karierę ozpoczynał Valentino Rossi, późniejszy wielokrotny i najmłodszy mistrz świata wyścigów motocyklowych.
Motor Bike Show to nie tylko impreza dla pasjonatów, ale też dobra okazja, aby w spokoju obejrzeć motocykle, które latem tak szybko znikają nam z oczu.

Motor Bike Show Poland 2006, piątek-niedziela, 17-19 lutego, hala Torwar, ul. Łazienkowska 6a

Wstęp - 20 zł, ulgowy - 10 zł. Piątek w godz. 13-18; sob-niedz. w godz. 10-18

www.cardinall.com.pl
--------------------------------------------------------------
Opublikowany przez: Admin
16-02-2006 o godz. 07:44:50 [odsłon 1963]
(Czytaj więcej... | 48 komentarze | Wynik: 0)

WARSZAWSKIE KONSORCJUM NAUKOWE!
Przegląd prasy lokalnej Autor: geoda

14 lutego 2006 roku, o godz. 12.00 w Auli Senatu Politechniki Warszawskiej odbyło się uroczyste podpisanie umowy powołującej Warszawskie Konsorcjum Naukowe. Nasza uczelnia będzie w tym przedsięwzięciu uczestniczyć.
Stronami Umowy ustanawiającej Warszawskie Konsorcjum Naukowe są Rektorzy: Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Medycznej, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Polsko – Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych, Wojskowej Akademii Technicznej, Szkoły Głównej Handlowej, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego oraz Prezes Polskiej Akademii Nauk i Dyrektor Ośrodka Przetwarzania Informacji. W umowie strony deklarują wolę zintegrowania warszawskiego środowiska naukowego w pracach nad rozwojem nowoczesnych technologii oraz ich aplikacji, wspierając poprzez te działania poprawę konkurencyjności gospodarki Warszawy. Najbliższe prace konsorcjum skoncentrują się na wspieraniu inicjatywy zorganizowania Warszawskiego Parku Technologicznego, przy współpracy z powołaną do tego celu spółką miejską.

Konsorcjum będzie stanowić platformę dla pozyskiwania finansowania i realizacji wspólnych projektów w zakresie:
- badań naukowych,
- prac rozwojowych,
- projektów inwestycyjnych zgodnie z celami Konsorcjum.
Projekty konsorcjum będą mogły uzyskać finansowanie ze środków wspólnych partnerów, funduszy Ministerstwa Edukacji i Nauki (MEiN), innych funduszy krajowych, funduszy europejskich, środków partnerów prywatnych i innych dostępnych źródeł finansowania. Podstawą do ubiegania się o dofinansowanie projektu wspólnego ze środków MEiN będzie opracowany „Program działania Warszawskiego Konsorcjum Naukowego na lata 2007-2013”, który będzie corocznie aktualizowany przez Radę Konsorcjum.
Inicjatywa powołania Warszawskiego Konsorcjum Naukowego została zapoczątkowana w sierpniu 2005 roku poprzez podpisanie porozumienia pomiędzy Ministrem Nauki i Informatyzacji Michałem Kleiberem i Prezydentem m.st. Warszawy Lechem Kaczyńskim. W porozumieniu sygnatariusze wyrazili wolę współdziałania przy utworzeniu Warszawskiego Parku Technologicznego (WPT). Zgodnie z treścią porozumienia władze m.st. Warszawy powołały spółkę miejską w celu dokonywania czynności organizacyjnych oraz zarządzająco-administracyjnych dotyczących utworzenia, rozwijania i eksploatacji WPT, Ministerstwo Nauki i Informatyzacji zainicjowało natomiast utworzenie Konsorcjum Naukowego.

Powstanie Warszawskiego Parku Technologicznego umożliwi wykorzystanie olbrzymiego potencjału naukowo-badawczego, jakim dysponuje Warszawa, a ponadto przyczyni się do intensyfikacji transferu wiedzy i technologii, ułatwi komercjalizację rezultatów badań naukowych oraz przyspieszy rozwój innowacyjnych przedsiębiorstw i projektów w regionie mazowieckim. Dzięki WPT powstanie wiele nowych miejsc pracy, a młodzi uczeni uzyskają szansę rozwoju zawodowego i możliwość realizowania badań we współpracy z wiodącymi firmami high-tech z Polski i zagranicy.

Jerzy Markowski www.wat.edu.pl
--------------------------------------------------------------
Opublikowany przez: Admin
16-02-2006 o godz. 07:44:03 [odsłon 1978]
(Czytaj więcej... | 49 komentarze | Wynik: 0)

ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ NA BEMOWIE!!!
Komunikacja Miejska Autor: geoda

Pękła rura na Obozowej, poważne utrudnienia w komunikacji
We wtorek rano pękła rura pod torami na Obozowej. Od godz. 9.45 nie jeżdżą nią tramwaje między centrum Woli a Kołem. Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił komunikację zastępczą na Koło i Bemowo. Do awarii doszło tuż przed al. Prymasa Tysiąclecia w pobliżu bazy Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania. - Ok. godz. 7. motorniczowie zauważyli, że torowisko podmywa woda. Trzy godziny później specjaliści uznali, że awaria zagraża tramwajom i trzeba było wstrzymać ruch na Obozowej - mówi Wojciech Szydłowski, rzecznik Tramwajów Warszawskich.
Zwężono też jezdnię Obozowej. Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił autobusową linię zastępczą 203. Kursuje spod Domu Towarowego Wola w al. "Solidarności" ulicami Młynarską, Obozową do pętli tramwajowej na Kole.

A oto, którędy jeżdżą tramwaje wycofane z Obozowej?

* 13 - z al. „Solidarności” skręca w prawo w Okopową i dalej al. Jana Pawła II, Broniewskiego w kierunku pętli przy Hucie

* 20 - trasa podzielona na dwa odcinki: z Boernerowa na Koło i z Ochoty do pętli na Górczewskiej (od DT Wola prosto Wolską, Połczyńską i Powstańców Śląskich)

* 23 - jadąc z Bródna podobnie jak „20” przy Domu Towarowym Wola jedzie prosto do pętli na Górczewskiej

* 24 - jadąc z Gocławka, nie skręca z Towarowej w al. „Solidarności”, tylko jedzie prosto Okopową, al. Jana Pawła II, Broniewskiego, al. Reymonta, Powstańców Śląskich w kierunku pętli na Kole.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji chce usunąć awarię do jutrs tj, ody rano. Nie wiadomo jednak, czy to się uda.

Źródło:www.gazeta.pl
--------------------------------------------------------------
Opublikowany przez: Admin
15-02-2006 o godz. 08:22:15 [odsłon 2215]
(Czytaj więcej... | 57 komentarze | Wynik: 0)

W AUTOBUSACH I TRAMWAJACH NADAL BĘDZIE MOŻNA KUPOWAĆ BILETY
Komunikacja Miejska Autor: geoda

Wbrew obawom nadal będzie można kupować bilety w autobusach i tramwajach. Ich sprzedaż byłaby niemożliwa, gdyby każdy kierowca musiał w tym celu zamontować kasę fiskalną - przewoźników na to nie stać. Jednak Ministerstwo Finansów przynajmniej na razie nie będzie się domagać kas.
Warszawiakom groziło, że od 1 kwietnia nie będą mogli kupować biletów w tramwajach i autobusach. Wszystko przez to, że od tego dnia pojazdy komunikacji miejskiej miały być obowiązkowo wyposażane w kasy fiskalne. Jeśli kierowca lub motorniczy nie miałby jej w swojej kabinie, nie mógłby sprzedawać biletów. Szefowie Tramwajów Warszawskich i Miejskich Zakładów Autobusowych ogłosili, że kas w pojazdach komunikacji miejskiej nie zainstalują, bo ich spółek na to nie stać (kasy kosztują od 1 tys. do 1,5 tys. zł). Jak dowiedziała się "Gazeta", Ministerstwo Finansów na razie zwolni miejskich przewoźników z obowiązku montowania kas. - Z całą pewnością minister wyda rozporządzenie, które dalej pozwoli sprzedawać bilety bez kas fiskalnych - mówi Anna Sobocińska z Ministerstwa Finansów. Przyznaje, że do 1 kwietnia jest za mało czasu na zakup tych urządzeń, zaś w całym kraju jeździ około 10 tys. pojazdów komunikacji miejskiej. Anna Sobocińska nie wyklucza, że kiedyś ministerstwo może powrócić do pomysłu obowiązkowego instalowania kas, ale zapewnia, że zostanie to ogłoszone przynajmniej z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Podobne kasy fiskalne od dwóch lat mają taksówkarze. Ministerstwo wprowadziło obowiązek ich zainstalowania mimo ogromnych protestów kierowców (we wrześniu 2003 r. kilka tysięcy taksówek na parę godzin zablokowało centrum Warszawy). Jednak w końcu taksówkarze musieli zamontować kasy. W autobusach i tramwajach nie byłoby takiego przymusu. Po prostu kierowcy czy motorniczowie przestaliby sprzedawać bilety, a to uderzyłoby w pasażerów. Najczęściej kupują oni bilety w autobusie w niedziele lub późnym wieczorem, kiedy większość kiosków jest zamknięta. Decyzja ministerstwa nie poprawia sytuacji pasażerów metra. Gdy pozamykane już są wszystkie kioski w pobliżu stacji, pasażer nigdzie nie dostanie biletu. Zarząd Transportu Miejskiego próbował wprawdzie kupić automaty biletowe, które miały stanąć na stacjach, ale nic z tego nie wyszło. Nie udał się przetarg w tej sprawie, bo jedyna firma, która w nim startowała, złożyła złą ofertę. O kolejnym przetargu na razie nie słychać.
--------------------------------------------------------------
Opublikowany przez: Admin
08-02-2006 o godz. 20:40:51 [odsłon 2414]
(Czytaj więcej... | 54 komentarze | Wynik: 3)

...TERAZ OLIMPIA A NASTĘPNE MOŻE BYĆ...
Z Gazety Wyborczej/Stołecznej Autor: geoda

Interesy Mariana Parchowskiego, byłego działacza PC i prezesa klubu sportowego Olimpia, zbada i być może zablokuje prokuratura. W czwartek ujawniliśmy transakcje, przez które cały teren klubu wart co najmniej 60 mln zł dostał się w ręce prywatnej spółki za skandalicznie niską cenę.
Chodzi o Insbud Olimpia. Kierowany przez Parchowskiego klub sportowy zawiązał tę spółkę z firmą budowlaną Insbud. Jej głównym udziałowcem jest Mieczysław Maliszewski, biznesmen zaprzyjaźniony z warszawskimi elitami samorządowymi. Klub wniósł do spółki aportem grunt wyceniony tylko na 1 mln zł. Potem Olimpia zadłużyła się w Insbudzie i ten stopniowo przejął wszystkie udziały w spółce.
Ukoronowanie transakcji, której patronował prezes Marian Parchowski, stało się możliwe po wydanej w ostatnim dniu urzędowania Lecha Kaczyńskiego decyzji o warunkach zabudowy. Insbud-Olimpia dowiedział się z urzędu, że teren klubu może zabudować nawet 15-piętrowymi blokami. Uzyskanie warunków zabudowy było warunkiem przejęcia całego terenu przez firmę Mieczysława Maliszewskiego.

Nasza publikacja wywołała burzę w świecie warszawskiej polityki. Radni Woli przypominają, że jeszcze w kwietniu 2005 r. w projekcie studium zagospodarowania przestrzennego teren Olimpii przeznaczono na cele rekreacyjne i sportowe. Gdy rajcy dowiedzieli się o planach zbudowania apartamentowców, prosili naczelnego architekta miasta Michała Borowskiego, by nie dawał zgody na osiedle. Pod protestem przeciw potężnej inwestycji mieszkaniowej podpisało się też ponad 5 tys. mieszkańców Woli.

Jednak naczelny architekt Warszawy przychylił się do prośby Insbudu-Olimpia. Mówi, że jego urzędnicy nie mieli prawa kontrolować dokumentów spółki, a w Warszawie brakuje mieszkań.

Z tym stanowiskiem nie zgadzają się wolscy radni wszystkich opcji politycznych. Zgodnie twierdzą, że na zabudowie Olimpii stracą mieszkańcy dzielnicy. Zyska tylko Insbud-Olimpia.

- Tak skandaliczną decyzją ratusza i nieoczekiwanym usytuowaniem stacji drugiej linii metra tuż przy planowanym osiedlu powinno w pierwszej kolejności zająć się powoływane Centralne Biuro Antykorupcyjne - żądał wczoraj wolski radny Michał Szczerba (PO).

- Nie możemy się zgodzić na to, żeby wody odpływowe z planowanego osiedla wpadały do krystalicznie czystego stawu, w którym pływają karpie - denerwował się radny Marek Makuch (PiS).

Radni odwołali się od decyzji naczelnego architekta miasta. Jeśli Samorządowe Kolegium Odwoławcze przychyli się do ich zarzutów, może uchylić decyzję miasta o warunkach zabudowy. - Sprawę rozpatrzymy do 23 lutego - zapewniła nas Alicja Król z Kolegium.

Wczoraj sprawą zainteresowała się Prokuratura Rejonowa dla Woli. - Wszczęliśmy postępowanie wyjaśniające w sprawie Olimpii. Mamy miesiąc na zebranie dokumentów - potwierdził Maciej Kujawski, rzecznik prokuratury okręgowej.

Jeśli śledczy uznają, że Marian Parchowski działał na szkodę klubu Olimpia, dogadując się z Insbudem, można postawić mu zarzut przestępstwa gospodarczego. A do tego unieważnić finalną transakcję, przez którą cały teren Olimpii dostał się w prywatne ręce.
--------------------------------------------------------------
Opublikowany przez: Admin
06-02-2006 o godz. 09:29:23 [odsłon 1696]
(Czytaj więcej... | 75 komentarze | Wynik: 0)

«poprzednia  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 
66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76  następna»
  LINKI SPONSOROWANE

  BEMOWSKI KALENDARZ

Dodaj wpis »

  SZUKAJ
Google
Web bemowo.pl

  PODRĘCZNE INFORMACJE
Plan Bemowa-szukacz.pl
Mapa Warszawy-ulice

Zdjęcia satelitarne:
1. Google       2. Omap

Rozkład jazdy ZTM

Książka telefoniczna

Kolejka w Urzędzie Dzielnicy Bemowo


   STRONA GLÓWNA    KONTAKT    POLITYKA PRYWATNOSCI    FORUM    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
LSI - LOKALNE SERWISY INFORMACYJNE
COPYRIGHT © 1999-2010

www.bemowo.pl | www.sadyba.waw.pl | www.targowek.pl | www.wawer.waw.pl | www.zoliborz.waw.pl
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Tworzenie strony: 0.11 sekund