Za 10 groszy
   Imieniny: Urszuli i Hilarego
   STRONA GLÓWNA    ARTYKULY    OGLOSZENIA DROBNE    FORUM    GALERIA ZDJEC    KATALOG WWW    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
  MENU
· Artykuły
· Dopisz Artykuł
· Ogloszenia drobne
· Reklama
· Katalog WWW
· System punktowy
· Twoje konto
· Zaproś sąsiada
· Szukaj w serwisie
· Listy maillingowe
· Giełda podręczników
· Kalendarz wydarzeń
· Galeria zdjęć
· Wwwizytówki
· Kontakt, pytanie

Moja dzielnica:
· Mapa dzielnicy
· Rozkład jazdy ZTM
· Książka telefoniczna

Zdjęcia Satelitarne:
· Omap
· Google
· Kolejka w Urzędzie Dzielnicy Bemowo

Usługi:
· Webdesign

  WWWIZYTÓWKI
Wojskowa Akademia Techniczna

Opieka kardiologiczna przez telefon 24h

Zamów Wwwizytówkę....

  KTO JEST ON-LINE?
Witaj, Gość
Pseudonim
Hasło

Zarejestruj się.
Jako użytkownik serwisu możesz więcej, np. zobaczysz kto jest on-line, ilu jest użytkowników, ...

  TRAMWAJOWE SOLO, CZYLI BĘDZIE TŁOK
Wysłano dnia 30-12-2005 o godz. 20:21:39 przez Admin
Z Życia Warszawy Przykra niespodzianka czeka pasażerów niektórych tramwajów. Od 2 stycznia na trzech liniach zrobi się tłoczniej. Tramwaje zamiast dwóch wagonów będą miały tylko jeden. Dotyczy to linii: 20, 21 i 27.

Nasi Czytelnicy są zbulwersowani. – Jak można na 27 wprowadzać jeden wagon? – pyta Karolina Stefczyk. – Przecież to linia łącząca Hutę z cmentarzem Wolskim. Prawie zawsze jest strasznie zatłoczona.
Podobnego zdania są pasażerowie tramwaju linii 21. Na rondzie Starzyńskiego w stronę dw. Wileńskiego nie da się tam szpilki wetknąć, taki ścisk. Źli są także motorniczowie. – Solówki, czyli wagony pojedyncze, to zły pomysł – twierdzi Grzegorz Kupis, tramwajarz związkowiec. – Kiedy jest taki ścisk, pasażerowie wyładowują się na nas.

Tramwajarze przypominają, że solówki wprowadzono ponad rok temu w Łodzi. Ludzie bardzo narzekali, bo do wagonów nie było jak się dostać. Tymczasem w Gdańsku tramwaje zestawiane są z trzech wagonów. Wszystkie!

Pomysł Zarządu Transportu Miejskiego jest też kosztowny – przystosowanie tzw. wagonów doczepnych, czyli tych, które jeżdżą jako drugie, do samodzielnej jazdy pochłonie około trzystu tysięcy złotych. Trzeba w nich m.in. zamontować fotel dla prowadzącego, pulpit sterowniczy itp.

Jednak Zarząd Transportu Miejskiego uważa, że solówki to dobry pomysł. – Tłoku nie powinno być – mówi Igor Krajnow, rzecznik ZTM. – Wybraliśmy linie peryferyjne. Poza tym zwiększamy częstotliwość na innych liniach i musimy skądś mieć wagony – dodaje rzecznik. Krajnow zapewnia, że na innych trasach będą kursować tramwaje dwuwagonowe tak jak obecnie.

2005-12-30


 
  POKREWNE LINKI
· Więcej o Z Życia Warszawy
· Napisane przez Admin


Najczęściej czytany artykuł o Z Życia Warszawy:
Szansa dla Bemowa


  OCENY ARTYKUŁU
Wynik głosowania: 3
Głosów: 1


Poświęć chwilę i oceń ten artykuł:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły


  OPCJE

 Strona gotowa do druku Strona gotowa do druku

 Wyślij ten artykuł do znajomych Wyślij ten artykuł do znajomych


"User's Login" | Logowanie/Założenie konta | 1 komentarz | Przeszukaj
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

Komentowanie niedozwolone dla anonimowego użytkownika, proszę się zarejestrować

Re: ...nasza 20... (Wynik: 1)
przez geoda dnia 31-12-2005 o godz. 01:22:52
(Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość)
...mimo że nie ma jeszcze 02.01.06. to 20 kręci się już ucięta!!!


   STRONA GLÓWNA    KONTAKT    POLITYKA PRYWATNOSCI    FORUM    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
LSI - LOKALNE SERWISY INFORMACYJNE
COPYRIGHT © 1999-2010

www.bemowo.pl | www.sadyba.waw.pl | www.targowek.pl | www.wawer.waw.pl | www.zoliborz.waw.pl
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Tworzenie strony: 0.08 sekund