Aukcje za 10 groszy
   Imieniny: Gracjana i Bogusława
   STRONA GLÓWNA    ARTYKULY    OGLOSZENIA DROBNE    FORUM    GALERIA ZDJEC    KATALOG WWW    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
  MENU
· Artykuły
· Dopisz Artykuł
· Ogloszenia drobne
· Reklama
· Katalog WWW
· System punktowy
· Twoje konto
· Zaproś sąsiada
· Szukaj w serwisie
· Listy maillingowe
· Giełda podręczników
· Kalendarz wydarzeń
· Galeria zdjęć
· Wwwizytówki
· Kontakt, pytanie

Moja dzielnica:
· Mapa dzielnicy
· Rozkład jazdy ZTM
· Książka telefoniczna

Zdjęcia Satelitarne:
· Omap
· Google
· Kolejka w Urzędzie Dzielnicy Bemowo

Usługi:
· Webdesign

  WWWIZYTÓWKI
Wojskowa Akademia Techniczna

Opieka kardiologiczna przez telefon 24h

Zamów Wwwizytówkę....

  KTO JEST ON-LINE?
Witaj, Gość
Pseudonim
Hasło

Zarejestruj się.
Jako użytkownik serwisu możesz więcej, np. zobaczysz kto jest on-line, ilu jest użytkowników, ...

  CZEMU NASZE MIASTO NIE CHCE ZAROBIĆ?
Wysłano dnia 24-08-2005 o godz. 22:03:38 przez Admin
Komunikacja Miejska Autor: Cezar

Zbliżają się wybory parlamentarne a następnie prezydenckie. Dla polityków to jedyny w swoim rodzaju okres, zdarzający się zaledwie co 4-5 lat gdy zamiast zarabiać muszą wydawać pieniądze.
Wiele komitetów wyborczych zainteresowanych jest umieszczeniem swoich reklam na miejskich tramwajach i autobusach. Natomiast w działach marketingu zarówno Tramwaji Warszawskich jak i Miejskich Zakładów Autobusowych, przedstawiciele komitetów wyborczych są informowani, iż "nie ma zgody na reklamę polityczną na tych pojazdach".

Reklama miesięczna na każdym wagonie kosztuje, m.in. w zależności od typu pojazdu i okresu wynajmu, kilka tysięcy złotych. Przemnażając tą kwotę przez kilkaset pojazdów otrzymujemy miliony, które można zarobić na kampaniach wyborczych. Te same miliony, które można później zainwestować w nowy tabor, ale można też pomyśleć o zmniejszeniu cen biletów.

Prosta logika wskazuje, iż mając w okresach wakacyjnych zmniejszony tabor przedsiębiorstwa transportu miejskiego winny obniżyć w tym okresie ceny biletów miesięcznych. Skromniejsza usługa powinna mieć niższą cenę.

Kto jest za to odpowiedzialny przed mieszkańcami Warszawy? W zasadzie wiemy kto. Możemy się również domyślić dlaczego. Możemy przypomnieć sobie o tym przy wyborach samorządowych. A może już przy prezydenckich czy parlamentarnych... Pozostawiam to do rozważenia mieszkańcom Warszawy.

 
  POKREWNE LINKI
· Więcej o Komunikacja Miejska
· Napisane przez Admin


Najczęściej czytany artykuł o Komunikacja Miejska:
Druga linia metra - sesja Rady Dzielnicy w dniu 14 czerwca 2005r.


  OCENY ARTYKUŁU
Wynik głosowania: 5
Głosów: 5


Poświęć chwilę i oceń ten artykuł:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły


  OPCJE

 Strona gotowa do druku Strona gotowa do druku

 Wyślij ten artykuł do znajomych Wyślij ten artykuł do znajomych


"User's Login" | Logowanie/Założenie konta | 0 komentarze
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

Komentowanie niedozwolone dla anonimowego użytkownika, proszę się zarejestrować
   STRONA GLÓWNA    KONTAKT    POLITYKA PRYWATNOSCI    FORUM    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
LSI - LOKALNE SERWISY INFORMACYJNE
COPYRIGHT © 1999-2010

www.bemowo.pl | www.sadyba.waw.pl | www.targowek.pl | www.wawer.waw.pl | www.zoliborz.waw.pl
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Tworzenie strony: 0.07 sekund